21:17

Hallihallå!! 


Nu är klockan snart halv tio och jag ska snart köra och hämta hem min älskling. Jag kom hem vid fem, duschade, drack te, hade ansiktsmask och kollade lite på prison break. Senare hämtade jag Ida och vi körde ut till havet och bara umgicks. Vi hämtade sedan lite Thai för jag blev riktigt hungrig och sen skulle hon hem. 

Efter det så körde jag bara hem och åt thaien, kollade på 
prison break, städade lite i köket och nu ligger jag bara i sängen. Har börjat få lite ont i halsen, hoppas inte det blir något mer utav det.. ska dricka lite varmt citronvatten senare. 

Imorgon väntas jobb, Ida och träning! Hoppas ni får en fin kväll, kram


Från det underbara havet! Vilken fin kväll vi fick också, helt underbart med sol!

Allmänt | |
#1 - - Celine:

Låter som en jättefin dag!

Svar: Verkligen! Kram
Tuva-Lisa Olsson

Upp