all these days

Hejsan! Nu börjar även dessa dagarna lida mot sitt slut... tyvärr. Har varit otroligt skönt med sommarlov, men kan erkänna att det inte alls känt som jag haft något. Jobbat nästan precis varje dag, förutom måndagar och söndagar (då är det stängt). Därav har jag uppskattat söndagar mer än någonsin och kommer förmodligen att fortsätta att göra. För på söndagar är det dom enda dagarna min pojkvän är ledig så ja. 
 
Idag står det som alla andra dagar, jobb på schemat men idag jobbar jag kväll, 18.00 till stängning. Vädret är dessutom kanonfint idag så är skönt att vara ledig på dagen. Sedan ska jag sova hos min pojkvän. Imorgon är det först jobb som står på schemat och senare på kvällen A-lagsmatch, äntligen. På kvällen kommer nog min pojkvän till mig. På lördag ska jag käka brunch med mina sköna bönor, en försenad födelsedagsbrunch! Supergott och mysigt ska de bli <3 
 
I förrgårr så var jag med Vilma, Ida, Emilia och Linn och det var superkul! vi köpte lite gotte, chips, choklad och smågodis i påsar och satt på Vilmas balkong och pratade i timmar. Tiden går så himla fort när man umgås med dom. 
 
  Mumsigt värre!!
 
Åh, just det, på lördag ska jag också till Pinchos med min pojk, Emilia och hennes kille. Ska bli huuuur gott och roligt som helst. Sen skulle min gamla klass ha grillkväll så är väldigt väldigt synd att jag missar de..men men. Så vi tar tåget till Karlskrona på lördag och jag har fått ledigt! Så kommer utnyttja dagen till fyllo, först brunch med kompisar och sedan Pinchos.
 
Nej nu ska jag nog äta lite, börjar bli lite småhungrig, ha en fin dag! Kram 
Allmänt | |
Upp