Äntligen helg

halloj!!! Hoppas ni mår superbra för det gör jag, för idag är det nämligen helg! Gud vad jag uppskattar söndagar och måndagar. 


Har inte varit inte här på några dagar men det beror på att jag jobbat hela tiden och inte kunnat göra något roligt alls. Har umgåtts mycket med Ida innan jag börjat/efter jag slutat men inte så mycket mer än så, vi har ju inte kunnat åka iväg någonstans direkt. Varit på stan med Lina också en dag och köpte en kofta och tre hårsnoddar, funderade sedan om jag skulle köpa en tröja eller ej men valde att inte göra det. Fick som vanligt ångest och fick åka in dagen efter och köpa två tröjor istället, haha! Det är goals.
Igårkväll slutade jag halv elva och gick sedan ut på uteserveringen och grattade Julia som fyllde 18 och som äntligen fick köpa sig en drink! Själv tog jag en alkoholfri cider eftersom jag körde. Körde sedan hem och hämtade min pojkväns föräldrar och slocknade direkt, min kropp är sååå trött för tillfället och jag längtar till skolan börjar! Då kan jag sätta igång med träningen också på ett bättre sätt.


Har fortfarande ont i halsen så hoppar över matchen idag, men kommer självklart och kollar. Har även en rolig grej att berätta, vi ska åka utomlands i slutet av september och direkt när vi kommer hem ska jag ÄNTLIGEN slinga och klippa håret!!! Ett år sedan ganska exakt snart och det har växt som ogräs så att säga.

Men men, ska försöka väcka pojkvännen snart så vi kan äta frukost och sedan ska jag väl åka och kolla på matchen. Får se om jag ska träffa Ida lite senare också. 
Ha det fint, kram ♡

Från en stund vid havet med min bästis!

Allmänt | |
Upp