Blommigt

Hejsan! Hoppas ni mår finfint.
 
I skrivandets stund så sitter jag i skolan och har precis redigerat lite bilder, de som kommer upp nu! ☺ Har även satt upp mig i bostaskö på studentlägenheter i Växjö. Lite sent ute men aldrig försent, man vet ju aldrig, tänkte jag. Imorse fick jag ha bilen så körde till skolan och ringde sedan och väckte min lilla gosse som skulle till jobbet. ♡♥ Världens finaste människa!! <3
 
Annars har jag bara haft lektioner sedan klockan åtta idag och har nu rast i en timme innan det är dags för engelska och sist ledarskap. Slutar vid fyra idag och har sedan träning vid halv sju. Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag!! Ska till shadys med min kompis Emilia och sedan ska jag bara umgås med min pojkvän. Jobbar klockan åtta på lördag morgon och efter det ska jag nog inte hitta på så mycket. Ska hem och göra mig iordning och sedan hämta min pojk på jobbet och sen äntligen få sova ut. Har match på söndag nämligen, men börjar kvart i ett på måndagar så är väldigt skönt
 
Det är så drygt med alla dessa håltimmar och det enda jag vill är att ta studenten. Det är det absolut enda jag går och tänker på hela tiden. Aja, ett ynka år kvar..
 
Ska kolla på Prison break nu innan lektionerna börjar. Kram <3 
 
Förresten, fick hem en sååå fin kofta från Halens igår! Tycker den är så himla fin verkligen! Den är lite mer sammet's material. Byxorna är från Bikbok och skorna gant.
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp