Början av starten

Nu börjar vi med ännu en ny vecka och en vecka närmare slutet, eller början på något nytt. Så. Jävla. Skönt. 
 
Vecka 35 och jag har precis påbörjat mitt sista (äntligen) år på gymnasiet. Och om fyra veckor ligger jag på stranden, eller poolen i Grekland med min andra halva m. familj och kompis. Det ska bli så otroligt skönt och avkopplande. Jag har även hunnit jobba, det jag tror och känner för, mitt sista jobbpass just nu. Kanske ska börja på ett nytt jobb men det är inget bestämt. Just nu vill jag bara gå ut skolan. Jag ska jobba hela höstlovet, tidigt varje morgon men skönt att få många timmar och lön i alla fall. 
 
Sitter just nu i skolan och skriver ett brev till aktivitetsveckan, eller den så kallade nollningsveckan vi har här vajre år. För dem nya ettorna. He he. 
 
Denna dagen blir himla lång för jag slutar 16 och sedan är det träning och sen är dagen slut. Längtar tills ikväll dock när min älskling kommer<3
 
 Åh fina Grekland
 
Igårkväll var jag och min pojkvän hos hans kusinbarn. ÄLSKADE unge❤ Han dansade såå mycket hi hi, mycket till Elvis Presley. Sen fick jag (för han ville inte) byta blöja och sedan satte vi på hans pyjamas och sedan var dags för nana. 
 
 
Nu är klockan snart kvart över två och jag har två timmar kvar av skolan. Heja heja!! Snart är det fredag igen 
Allmänt | |
Upp