En dag med vänner

Hej alla finingar! <3
 
Idag är det också en väldigt bra dag. Vaknade upp bredvid den jag gillar allra mest! Gjorde frukost till oss och körde sedan honom till jobbet pga att jag började någon timme senare än honom. Så jag också kunde köra till jobbet. När jag väl kom till jobbet så sa dom efter cirka fyrtio minuter att jag kunde gå hem för att det inte fanns något att göra. Kände mest; värt att gå upp tidigt för att förbereda mig inför jobb och värt att sedan inte kunna hitta på något eftersom alla andra jobbar. Men men. Ringde Ida och hon ville äta med mig så hon och jag beställde en varsin pizza från mitt jobb, jag tog en estivo och hon tog en figges special. Båda två slank ner, helt otroligt gott! Jag har varit sååå sugen på den pizzan ett bra tag så det var helt perfekt att äntligen få äta den. 
 
Min fina Ida och de fina pizzorna haha!
 
Skulle egentligen skrivit ett inlägg om pinchos och en megabrunch, men tänker att jag sparar de två inläggen och skriver om min dag istället.
 
Ida körde och lämnade mig efter att vi varit hemma hos henne och köpt lite godis. Har varit hemma i snart en timme och vid fem ska jag till min kompis Lina. Där kommer även Ida, Frida, Hilda och Vicki att vara och vi ska dricka kaffe och fika. Perfekt efter att jag ätit min middag, kommer nog att skippa fikat med kaffe tar jag gärna!
 
Sedan ska jag nog bara åka hem till min pojkvän och läsa en bra bok och äta godis. ysigt 
 
Imorgon börjar skolan igen mina vänner, skönt! Ruitner igen och jag har börjat kolla på nya träningsprogram. Kanske ska jag börja på gymmix igen, prisvärt som fan nu när jag har körkort, eller ska jag prova på det nya träningsprogrammet i Asarum? Tycker det är så grymt tråkigt att träna själv och skulle därför behöva ha en träningskompis så måste hitta det först... Är även väldigt sugen på att tatuera mig.. hmm! 
 
 
Nej, nu ska jag gå ner till mamma innan jag beger mig iväg igen, jag gör grejer hela tiden och är typ aldrig hemma. Kul men ändå tråkigt. Tänker dock ta vara på mina lediga dagar och utnyttja dem till max. Kram på er! 
Allmänt | |
Upp