Kräftskiva

Halloj! Hur är det? Med mig är det bra.


Åh, hittade en bild från när jag och mitt hjärta var på kräftskiva hos min bästis och hennes pojkvän. (För övrigt så är det ganska kul för min pojkvän och hennes är kompisar (sen långt innan) och likaså jag och min bästis, så det är helt perfekt! 

Det var i alla fall suuupergott och trevligt, vi hade med oss egna räkor och kräfor, alltså jag åt såååå många, och det var så jäkla gott. Sedan fanns det brie (min all-times favoritost), kex, broccolipaj, aioli, olika sylter, chips, dipp och mitt och min pojkväns NYBAKADE bröd, fy satan vad gott det var!!!! Och det vikigaste, vin ;) tre apor, rosé, bag in Box, väldigt gott. 

Så vi hade en jätterolig kväll, åt i mängder, kollade sedan på en skräckfilm och sedan spelade vi lite spel innan vi fick skjuts hem. Blev en tidig kväll eftersom det var på en söndag, och då skulle några upp och jobba tidigt liksom. Det är väl den lyxen vi har som jobbar på restaurang, oftast ledig måndagar, annars mycket kvällar. Så vi började istället att dricka och äta tidigt på söndagen så allt skulle hinnas med!


Mycket trevlig och rolig kväll! Får göras om, kraaaam ❤️

Allmänt | |
Upp