Mandeltårtan

Åhhej! Vilken härlig dag! Hoppas ni mår underbart.


Igår blev det inte alls som planerat, superduperkul! Blir alltid roligt när det är spontant. Jag, Ida och Ida bestämde oss för att åka till mandeltårtan i Ronneby så Ida körde dit. Jag tog en räkmacka och cheesecake med smak av passionsfrukt, mumma säger jag bara! Vädret var på vår sida och vi hade det jätteroligt. När vi däremot skulle åka hem kom regnet, och sedan solen igen, så typiskt Sverige. 

Ida körde hem mig till min pojkvän så jag tog bilen därifrån och köpte en present till min barndomskompis som jag sedan gav henne på matchen. Var ett bubbligt rosévin, lindor choklad och en geisha choklad. Kollade då som sagt på mitt lags match, vi vann med 3-0! Såå bäst. Sedan körde jag bara hem till älsklingen igen, han åkte och tränade och jag gick ut med Ida. Sedan gick jag hem till honom igen och vi åt lite och gosade sedan ner oss i sängen.

Nu sitter jag på altanen och solar med hans mamma, ska snart hämta honom från jobbet och gå inom glitter och byta en tofs som gick sönder första dagen jag använde den...! Vi ska även ta med goooda brassepizzor med hos hem, en toppenmåndag helt enkelt ❤️ 

Ikväll händer nog inte så mycket mer! I veckan som kommer ska jag jobba, ut och äta med kompisar, träna fotboll, ha grillkväll och hinna umgås med familjen lite däremellan. 


Det var så jäkla gott men dyrt, men värt vill jag lova! Kram på er 😊

Allmänt | |
#1 - - Celine:

Åh men jag som är så sugen på räkmacka just nu haha!

Svar: Haha åh nej, typsikt... är du fortfarande sugen på räkor så rekommenderar jag inte dig att kolla mitt senaste inlägg! ;)))
Tuva-Lisa Olsson

Upp