Powerwalk

Hejsan!! Ännu en dag har gått på denna vecka och jag ser mer och mer framemot helgen. Men har börjat uppskatta varje dag på något vis, hur vet jag inte men kul är det.


Hur som helst så blev gårdagen så jäkla lång och jag somnade nästan direkt när min pojkvän kom hem till mig. He he.
Dagen idag har istället varit kort och jag har hunnit med massa!
Slutade vid ett och körde då hem till farmor och farfar ihopp om att de skulle vara hemma men det var dom tyvärr inte.
Sedan hämtade jag upp Ida och vi körde in till stan och shopppppaaade... åh ja. Köpte en väska, ett par byxor, en tröja och superfina silveröronhängen. Kan visa det lite senare. 
Efter vi gått på stan så körde jag hem en sväng och nu sitter jag här på min älsklings altan, och njuter. För jag har precis kommit hit efter en powerwalk/springtur med min kompis Ida och det känns så jäkla skönt. Längtar så enormt efter att gymmix börjar på måndag, ska bli så grymt roligt!!!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka och träffa lite kompisar. Så mys <3

En sån otroligt bra dag helt enkelt! Kram 

Allmänt | |
Upp