Roligheter


Hejsan! Sedan sist jag bloggade har jag gjort masssaaa roligheter! Har jobbat som fan dock men men. För någon dag sedan så gick jag, Vilma, Emilia och Ida ut och åt på brasseriet, tog entrecote, suuuupergott! Och det var min pojk som hade gjort de också, sedan drack jag cider och en rosa panter. Vi hade så mycket att prata om men  eftersom det stängde vid elva så var min kille tvungen att hämta oss, så vi körde hem Ida till hennes pojkvän. 

Mina fina kompisar! 


I torsdags tränade jag fotboll för första gången på svinlänge och gick jättebra och hade riktigt kul, så roligt att vara tillbaka! Har ju faktiskt världens bästa lag. Har dock FORTFARANDE träningsvärk efter allt slit och springande. Sedan i fredags (igår?) så jobbade jag lunch och sedan hämtade Ida mig så vi köpte nutella, choklad, jordgubbar och Cola, sedan hämtade vi Vilma och körde till sjön och bara åt och mös i timmar, tiden går så fort när man har roligt och otroligt mycket att prata om! Det är så roligt också för alla tre har pojkvänner som är i samma åldrar och har mer eller mindre umgåtts, så det är skönt att prata om livet i allmänhet med dem. Vid halv elva körde vi till stan och hämtade Linn efter hennes jobb och åt upp det sista godiset Vilma och Linn hade med sig, så mys <3 

Såååå himla fina ❤️❤️❤️ och vi plockade över så sjukt mycket jordgubbar i literboxarna Hahha...


Sedan idag så har jag jobbat från 8-16.30, körde hem snabbt, duschade, fixade till mig på typ tre sekunder för var så sjukt trött. Köede och hämtade Stina, därefter körde vi och hämtade min syster stina och körde till en i mitt fotbollslag där jag stannade till 23. Vi hade grillkväll så fick kött av min storasyster och Therese hade gjort det så jäkla gott med potatisgratäng, rödvinssky, sallad och vitlöksbröd samt meloner. Mums säger jag bara! Sjukligt gott men jag blev SJUKT mätt! Underbart! Efterrätt var någon slags hemmagjord glass, med hemmagjord chokladsås, också det supergott <3

Jag har ju absolut dom finaste lagkamraterna OCH tränare som man kan ha! Heja oss❤️🙏🏻


Vi spelade massa lekar och haha fy vilka roliga damer vi är i laget, så mycket roligt skvaller och roligt att lyssna på vad de "äldre" gjort i yngre åldrar. Men det man säger där, stannar där...;) faktiskt!

Så körde därifrån vid elva, hämtade upp min kompis Ida och körde hem till min pojkvän. Ligger nu och väntar på att vi ska hämta hans moster som varit på möhippa tror jag det var, är verkligen så trött. 

Just det! Cirka hela kvällen spenderade jag med dessa älsklingshundarna, Loke och milo! Milo ÄLSKADE mig, och jag älskade honom haha<3

Asså åh :'( så himla fina och snälla! 


Hoppas ni mår bra förresten! Imorgon ska jag sova UUUUT!!! Och sedan på kvällen blir det bio med Emilia, hennes pojkvän och min pojkvän! Mer om det imorgon. Puss och kram <3

Allmänt | |
Upp