10:15

 
Med en vacker vän!
 
Hej och hå, ännu en ny dag och idag är det lill-lördag! Min lektion, gymnasiearbete börjar om tio minuter. Idag är det, som vanligt, grisig mat i skolan. Har heller inget frukt med mig så längtar såå mycket tills skolan är slut. Igår började jag förretsen på min nya kurs, matlagning! YEy. Var superroligt och ska bli riktigt kul att laga mat. Igår bakade vi bröd och lagade lasagne. Är inte alls förtjust i lasagne men måste få skryta lite och säga att denna gillade jag verkligen. Blir tyvärr ingen bild för bilden är inte alls charmig och maten ser bara blaskig ut på tallriken hehe. Men nästa vecka ska vi laga ribs med BBQ-sås och creme brulé. Typ magiskt?! Kommer ju äta upp allt och inte kunna gå efteråt. Var däför inte hemma förrens tjugo i sju igårkväll så spenderade hela kvällen med tv-program. Unga mammor, unga föräldrar, paradise hotel och svenska hollywood fruar. Haha åh så mysigt! Sedan kom min pojkvän och jag somnade gott.
 
Han körde mig till skolan idag vid åtta och efter skolan, om exakt tre timmar så ska jag fika med Ida N på stan. Ska bli sååå gott och mysigt! Jisses, var så längesen vi sågs så har så mycket att berätta om. På tal om ingenting så vill jag köpa en kamera och ta massvis med snygga bilder. Eller typ köpa en iPhone 7 eller den nya 8:an och ta svinsnygga bilder men det är ju så dyrt. Aja, nu ska jag fortsätta här på svenskan innan jag tar bussen (hoho) till stan. Kram!
 
Allmänt | |
Upp