Dagarna rullar på

Vet ni vad? Det är endast 281 dagar kvar till studenten och gud vad jag längtar. Kanske inte borde längta så pass mycket egentligen eftersom detta är, och kommer, säkerligen vara det roligaste året i mitt liv. Jag får träffa mina fantastiska vänner varje dag, fem dagar i veckan och jag har så mycket att se fram emot. 

Hej förresten! Hoppas ni mår bra ❤ Jag sitter just nu på ungdomskulturen och vi letar fram fjortislåtar för våra ettor, hehe! Idag ska de smälla ballonger och ha skattjakt haha!! Slutar tidigt idag, så himla skönt! Var så himla trött igår efter träningen och det suger. Jag är alltid så väldigt trött, börjar cirka åtta varje dag och går till fyra tre dagar i veckan med massa håltimmar och sedan har jag träning varje dag. Jag blir så trött, borde egentligen bli pigg av att träna? Men somnar så tidigt varje dag vilket är jobbigt eftersom min pojkvän kommer hem vid halv elva efter jobbet varje dag förutom söndagar och måndagar och då somnar jag nästan direkt. Måndagar och söndagar får ju vara vår kvalitets tid men det är jobbigt och tråkigt att bara ha de två dagarna utav sju. Vill ju spendera varje dag, inte 24/7, men ni fattar, med min älskling och när vi väl är vara PIGG. 
 
Aja, på tal om annat så ska jag på gymmix ikväll med min kompis Ida klockan sex. Är bara en timme idag, så blir ett lättare pass idag. Så himla skönt och kul! Sedan ska jag hem till min pojkvän. 
 
 
Bjussar på en gammal bild eftersom jag inte har några nya bilder. Jag och Ida ska träffas någon dag så då vill jag fota! Hennes blogg: http://idanilssonphoto.se/ 
 
Nu ska jag fortsätta här i skolan hehe, vi hörs senare! Kram
 
 
Allmänt | |
Upp