Hundvalp

Hejsan! Tisdag igen och helgen har gått i ett. Måste faktiskt kolla tillbaka på mitt inlägg jag skrev senast för att se vad jag gjort. Oj var ju cirka en vecka sedan jag skrev sist. Jag träffade mina fina vänner och vi åkte till en sjö, åt jordgubbar och drack vatten he he. Sedan körde jag och hämtade Ida för att åka till Coop och byta ett par knäckebröd haha. 
 
Sedan i tordags hade vi en lååång dag, träning på de och sedan åkte jag hem till min pojkvän och sov där. Vaknade sedan upp till FREEEEDAAG. Yihoooo! Åkte hem efter skolan och stod i kiosken på A-lagsmatchen och tog sedan bilen till min pojkvän. På lördagsmorgonen fixade jag mig rätt tidigt och åkte hem eftersom jag skulle vara hundvakt i helgen. Lille lille Kåda, knåddis ♥ Så tog med mig lilla valpis i bilen och körde hem till min pojkvän igen eftersom hans lillebror fyller år idag, så vi firade honom då med supergod mat!!!
Här är en fin bild på lilla knåddis, han ska jag även få lov att passa på söndag någon timme. Så roligt. Längtar redan! 
 
Igår gick jag i skolan till halv fyra och åkte sedan till gymmix för ett 90 minuters pass vid sju med min kompis. Igårkväll hämtade Mia mig och idag går jag också i skolan till fyra och sedan är det fotbollsträning. Imorgon är det onsdag och det innebär lillördag! Ska på gymmix imonkväll för ett kortare pass, 60 minuter. I helgen har vi nollningsfest på fredag för våra ettor och på lördag vankas brunch hemma hos mig! På kvällen ska vi grilla med lagen i Hällaryd och på söndag är jag hundvakt. Dagarna går i ett, det är helt sjukt. 
 
Nu ska jag fortsätta med min filosiuppgift om feminism och genus och äta mina vindruvor innan jag drar hem. Puss och kram!
 
 
 
Allmänt | |
Upp