Kärlekens spår

I lördags jobbade jag på ett bröllop här i stan. Det var jätteroligt imed det är mitt första bröllop jag medverkar på. Visst nu var jag inte med i krykan men på festen där jag och min kompis fixade och donade och hjälpte till. 
 
Körde hemifrån vid halv tre och jag var så sinnessjukt trött eftersom jag vart på utgång dagen innan. Och sen, som ni säkert vet, var jag sugen på fet mat. Donken med andra ord. Frågade hur många som helst om de kunde komma med de för var verkligen inte sugen på bröllopsmat. Förrätten vi gjorde var några slags skal med skagenröra, två olika salladsblad med räkröra och någon slags kycklingröra. Det var min granne som hade tipsat om mig och dessutom hade hjälpt till med maten. Mitt därimellan förrätten så välkomnade vi deras gäster med bubbel vid ingången. Kände mig så himla ouppklädd när alla fina kom och speciellt bruden. Åh så vacker!
Vackert brudpar! 
 
Sedan var det huvudrätt och det var massvis med olika saker med sallader, kött och rotfrukter bland annat och pasta osv. Massa helt enkelt. Blev ganska trött när jag stod där rakt upp och ner emellanåt och var så extremt hungrig för var verkligen inte sugen på den maten, tyvärr. Sedan kom dock den superduper fina tårtan brudens svärmor gjort. Vilken talang!
 
 
Kolla vad fin!
 
Vi var klara runt tio, halv elva tiden och då åkte jag raka vägen hem till min pojkvän. Hämtade min kompis Ida A och hon följde med mig till, ja gissa vad, donken haha. Tog en happy meal och var så nöjd sen. Sedan körde jag hem till min pojkvän igen och somnade. 
 
Nu är jag mer än taggad på min kusins bröllop nu i december. Kommer vara så drömmigt och jag vill vara så fin<3
Allmänt | |
Upp