långhelg och hundvakt

God kväll kära ni!
 
Idag har det inte varit en händelserik dag men det har helgen varit i alla fall. I fredags var jag i skolan som vanligt och mådde betydigt bättre än vad jag gjorde i torsdags. I fredags hade vi nollningskväll med ettorna och det gick som det gick om man säger så, kunde gått bättre, dock inte från vår sida. Men då det är privat så tänker jag inte skriva något om det. Sedan körde jag min pojkvän och några av hans kompisar till Brasseriet, både dit och hem så var ganska så trött på natten och på lördagsmorgonen. När jag vaknade i lördags så pussade han mig hejdå innan han åkte på träning och jag åkte till Ica med Linn och Ida. Hälsade även på farmor och farfar, min farbror och hans fru vilket var mysigt. Var där i cirka en timme innan jag åkte hem och duschade och fixade mig inför lördagens festligheter. Hade lagfest, där vi blev serverad buffé samt lite dricka. Jag var nykter och körde och det var jag glad över dagen efter! Dock kändes det som att jag var bakis då jag, halv tre på natten fick köra min syster och lagkamrater och var inte hemma förrens halv fyra. Men ja, vad gör man inte när man själv inte dricker! Känner också att när jag får ha bilen här hemma så vill jag kunna utnyttja det till fullo vilket gör att jag hoppar över drickan vid sådana tillfällen. Hade dock vädigt kul!
 
På tal om i lördag så hade jag och mina goingar brunch hemma hos wålle. SÅ Himla gott, så att säga. Vi (de) gjorde pannkakor, kladdkakemuffins med jordubbar, skar upp jordgubbar och bananer, hade olivbröd, seranoskinka med brieost, smoothie och nutella! Ahhhh, det var så sinnessjukt gott alltså. ÄLSKAR brunch!! Vi satt ch pratatde om allt och inget non-stop i fem timmar innan jag var tvungen att åka hem, Linn till jobbet och Ida till sin pojkvän som skaffat kattunge ♡ Ceasar om jag minns rätt.. 
 
 My lord!!
 
Vaknade alltså upp sliten i söndags och hämtade lille Knåddis som jag var hundvakt till. Min pojkväns lillebror hjälpte till att hämta honom. Vi mös heeeeela dagen och hade så otroligt mysigt ihop ♡ Han sov ganska mycket men busade emellanåt. Sedan innan jag skulle åka och lämna honom så åt jag och min killes mamma räkor, ost och kex. Hur gott?! Underbart! Slänger in en bild på Kåda här också innan jag ska byta om för ett kvällspass på 90 minuter, KÄMPA! Dock väldigt kul :) Måste blogga om kvällen jag var på Pinchos också, gud har så mycket att berätta om. Glömde precis också att skriva om rubriken ''långhelg'' men får helt enkelt ta det i ett annat inlägg! Ha det bra så hörs vi <3 kram 
 
 
Allmänt | |
Upp