Söndagen kan börja

God eftermiddag! 


Fick sova ut ordentligt idag vilket var väldigt välbehövligt efter denna helgen. Igår jobbade jag på ett bröllop så ett inlägg om det kommer självklart! 

Startade dagen med att hämta min storasyster hemma och sedan körde vi till ett gym här i Karlshamn, väggabadet. Vi körde ben och mage och kan lova att någon (jag) kommer somna gott ikväll och även ha träningsvärk imorgon. Men just nu känner jag bara att jag välkomnar söndagen med öppna armar och allt vad den har att erbjuda! 


Är så taggad på att ha kommit igång med träningen och jag känner mig glad varje gång jag ser på mig, ur vilken synvinkel som helst! Och det är de som är det bästa. 


Saga köpte så goda energidrickor som vi drack upp efter passet. Med smak av mango! Denna funkade också för min kropp vilket jag blev chockad över. Innan när jag druckit Nocco så har mitt hjärta börjat slå lite extra och fått en obehaglig känsla så det slutade jag med på direkten men denna var riktigt bra och god! Och självklart vatten också, för det glömde vi ta med hemifrån Hahaha!

Så med andra ord en bra start på morgonen och nu är jag genuint glad och taggad på denna dagen! Avslutar med en tavla på ett bra citat! Bara gör det. Kram!<3

Allmänt | |
Upp