Tired

Hej och hå vad dagarna går....hehe. Jag är så sinnesjukt trött idag, gick upp vid sju och hämtade Ida vid tjugo i åtta. Hade endast hunnit ha två lektioner innan jag kände att jag blev superhungrig som sedan övergick till illamående. Fy fan, värsta som finns att må illa/dåligt. Så jag bestämde mig, efter en halvtimme att nej jag sjukanmäler mig och kör hem. Missade två lektioner men det kändes på riktigt som att jag skulle spy tyvärr....
 
SUGER gör det också att min närvaro från den första och andra veckan inte räknas med. På grund av att det var strul med dexter. Och jag blir så jäkla arg!! FÖR ATT det innebär att jag skulle kunna ha varit hemma de två första veckorna eftersom mitt närvarande inte spelade någon som helst roll, och gjorde vi något viktigt när vi var där? Ehm, nej. usch blir så arg på skolans system. 
 
Eftersom det blev så här så innebär det att de minsta lilla som jag är borta nu i början blir till en stor jäkla procent. Och det är verkligen inte bra nu när jag kände mig sjuk och ska utomlands snart i en vecka. 
 
Oj, vad jag klagade och oj vilken tråkig inledning haha.
 
Annars? Hoppar träningen idag eftersom jag inte känner mig helt 100. Illamåendet är borta men jag känner mig så trött fortfarande. Kom hem vid halv tolv och däckade i fem timmar. Ganska sjukt. Kanske är kroppens sätt att säga ifrån? Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag inte har någon tid i världen för att just sätta mig ner och andas efter skolan. Så kanske är detta sättet för mig att andas idag. Jag menar jag tränar i princip varje dag, går i skolan länge varje dag och vill hinna med att umgås med allt och alla så mycket som möjlig däremellan. Så ja, kanske ska jag lyssna och prioritera mig själv och mitt mående inför det sista året på gymnasiet och ge järnet. 
 
Idag är det dock tacos efter träningen med laget och det tyckte min tränare att jag skulle få komma på, så ska bli mysigt även om jag typ somnar sittandes. Ska ta en dusch nu och hinna chilla innan jag beger mig till planen och mina kära lagmedlemmar! Ha en fortsatt bra kväll för det ska jag försöka ha :)
 
 Min fina mamma,älskar dig!!<3
Allmänt | |
Upp